Виготовлення 215 мм зеркала. - стр. 3 - Hand Made

Киевский клуб любителей астрономии "Астрополис"

astromagazin.net
* *
Ласкаво просимо, Гість. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтеся.
18 Серпня 2018, 03:59:03

Увійти

Автор Тема: Виготовлення 215 мм зеркала.  (Прочитано 11682 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Серега

  • Offline Offline
  • Повідомлень: 6243
  • Благодарностей: 359
Re: Виготовлення 215 мм зеркала.
« Reply #40 : 26 Листопада 2016, 21:17:12 »
. - .

полирит недорогой. 50грамм хватит с головой.
https://www.olx.ua/obyavlenie/polirovalnyy-poroshok-polirit-oksid-tseriya-IDlgtxG.html#1ffa83236e
Записаний

Zealous

  • Offline Offline
  • Повідомлень: 252
  • Благодарностей: 25
Re: Виготовлення 215 мм зеркала.
« Reply #41 : 26 Листопада 2016, 21:58:15 »
. - .

Ігор у мене є 215мм 10мм стекляна заготовка ,я думаю її взяти для основи шліфувальника  приклеїти фторопласт 20мм.Може достатньо товщини?Може приклеїти як писав Сікорук силікатним клеем.Він клеїв скляні заготовки для зеркал.А тут шлифувальник.
Записаний

Zealous

  • Offline Offline
  • Повідомлень: 252
  • Благодарностей: 25
Re: Виготовлення 215 мм зеркала.
« Reply #42 : 26 Листопада 2016, 21:59:51 »
. - .

Сергій Ви написали про полірит дякую,який із них вибрати?
Записаний

Naboka Igor

  • Offline Offline
  • Повідомлень: 6999
  • Благодарностей: 2196
    • Победитель конкурса "Лучшее астрофото" 2016 года
Re: Виготовлення 215 мм зеркала.
« Reply #43 : 26 Листопада 2016, 22:53:31 »
. - .

Ігор у мене є 215мм 10мм стекляна заготовка ,я думаю її взяти для основи шліфувальника  приклеїти фторопласт 20мм.Може достатньо товщини?Може приклеїти як писав Сікорук силікатним клеем.Він клеїв скляні заготовки для зеркал.А тут шлифувальник.
:shuffle: Воспринял, как шутку ;D Не охота лезть в материаловедение, коротко, этот материал был создан совершенно для других целей, опуская вопрос о его наклейке.
Стекло по Навашину, как по мне, в качестве основы инструмента, весьма расточительно и хрупко. Абсолютно нет ничего сложного в бетонном шлифе и проверено временем. А что клеить, я стекло, как самое дешевое и проверенное. Наверное лучшее, это клеить металлические фасетки, дюраль, латунь, бронза.
Если уж совсем хочется эксперимента, то есть мелкая керамическая плитка, кажись 30х30, или даже наш украинский пятак, цена которому :facepalm: и на одно зеркало должно хватить толщины.
Но только не пластик, т.к. все что выше, имеет хорошую адгезию к эпоксидке, износостойкость и жесткость.
И на первом, повторюсь, лучше не экспериментировать, если цель зеркало, без лишней потери времени.

Записаний
Обсерватория. Sky Stalker - Ньютон 406/4,7.

Серега

  • Offline Offline
  • Повідомлень: 6243
  • Благодарностей: 359
Re: Виготовлення 215 мм зеркала.
« Reply #44 : 27 Листопада 2016, 01:32:18 »
. - .

Сергій Ви написали про полірит дякую,який із них вибрати?
Чесно кажучи ще жодним з них не користувався. Тільки радянським.
Оголошення знайшов сьогодні випадково :)
На майбутнє планую взяти на пробу кожного по трохи, та перевірити на чистоту та інші параметри.
Записаний

SP

  • Клуб Астрополис, Модератор
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3455
  • Благодарностей: 434
Re: Виготовлення 215 мм зеркала.
« Reply #45 : 27 Листопада 2016, 07:07:14 »
. - .

Так называемый китайский церокс лучше, чем советский полирит из-за меньшего количества примесей. Полирует быстрее и даёт меньше царапин. Единственное, с размером фракции могут быть проблемы, лучше на всякий случай отмучивать, как тонкий шлифпорошок.
Записаний
бино 20х80, МТО-1000, "Мицар", самодельные 150, 265, 500-мм добсоны, SW-120/600, SW-25012 EQ6, QHY-5,-6, Canon 350Da
300 комет, >1000 дипов

wanowar

  • Offline Offline
  • Повідомлень: 183
  • Благодарностей: 35
Re: Виготовлення 215 мм зеркала.
« Reply #46 : 28 Листопада 2016, 12:34:16 »
. - .

Вставлю і свої "П'ять копійок".
Навіть не думайте про епоксидний шліфувальник, - це настільки непередбачувана річ для новачків, яка залежить від багатьох факторів. Послухайте порад які вам дають. Зробіть бетонний шліфувальник та наклейте скляні квадрати. Це збереже вам багато часу на "нервів". Пластмаса відносно м'який матеріал і форму тримати на ній набагато важче ніж на скляному шліфувальнику. І час який потрібно для шліфовки на пластмасі набагато більше.
Сам починав на епоксидному, по своїй дурості.

З приводу шліфпорошків. Закажіть краще готові. Знову ж таки,- це збереже вам багато часу на "нервів". Зроблені Вами шліфпорошки можна використовувати тільки грубих робіт. Посадить подряпину секунда діла, а от вивести її іноді декілька годин чистої шліфовки. Навіть з заводськими фракціями бувають проблеми.

Нехай мене виправлять, якщо неправду написав.

Якщо потрібен полірит, можу відсипати, абсолютно безкоштовно. Звертайтесь в ПП
Записаний


Naboka Igor

  • Offline Offline
  • Повідомлень: 6999
  • Благодарностей: 2196
    • Победитель конкурса "Лучшее астрофото" 2016 года
Re: Виготовлення 215 мм зеркала.
« Reply #47 : 28 Листопада 2016, 13:14:08 »
. - .

Добавлю только. Даже покупая хорошие порошки, это не означает, что тот, кто их фасует пользуется отдельными лопатками, при развесовке, соблюдая чистоту фракций. ;)
Далее, в идеале все отмучивается. Как минимум набирается в банку, добавляется вода и взбалтывается. После осадки, берем кисточкой только верхний слой, никогда не доходя до самого дна!
Записаний
Обсерватория. Sky Stalker - Ньютон 406/4,7.
Сказали спасибо

Zealous

  • Offline Offline
  • Повідомлень: 252
  • Благодарностей: 25
Re: Виготовлення 215 мм зеркала.
« Reply #48 : 28 Листопада 2016, 19:46:28 »
. - .

Добрий вечір.Прочитав Ваші пропозиції та рекомендації по виготовленню цементно Эбоксидного шліфувальника. Та перечитавши ще раз літературу та описи робіт  ЛА виготовлення шліфувальників .Вирішив відкласти свою заготовку в якій вибрано 1мм стрілки кривизни,тому що в мене немае  ще  достатньо опита. Рішив почати все з початку.Попросив на заводі сьогодні ще 2 заготовки зі скла розміром 215мм-20мм.Буду терти заготовка по заготовці.Провірив так ,як Ви рекомендували на закалення стекла.На компютері включив білий екран,взяв кришку стекляну калену поставив перед екраном і через поляризований фільтр зняв на камеру.Саму кришку крутив.Так само зробив з заготовками для зеркала і шліфувальника.  Заготовки не закалені . ВІДЕО прилагаю.
Записаний

Zealous

  • Offline Offline
  • Повідомлень: 252
  • Благодарностей: 25
Re: Виготовлення 215 мм зеркала.
« Reply #49 : 28 Листопада 2016, 19:50:23 »
. - .

Не можу добавити відео пише до 600кб а у мене 7мв.ЯК ВЛОЖИТИ ХТО ПІДСКАЖЕ  :help:
Записаний

Zealous

  • Offline Offline
  • Повідомлень: 252
  • Благодарностей: 25
Re: Виготовлення 215 мм зеркала.
« Reply #50 : 28 Листопада 2016, 19:55:47 »
. - .

По порошках витру свої для початку на грубих обдирах.Завтра закажу собі новенькі,заводські.
Записаний

Zealous

  • Offline Offline
  • Повідомлень: 252
  • Благодарностей: 25
Re: Виготовлення 215 мм зеркала.
« Reply #51 : 28 Листопада 2016, 20:06:23 »
. - .

З відео перефоткав фотіком. закалена кришка і заготовка.
Записаний
Сказали спасибо

Yum

  • Клуб Астрополис
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 4216
  • Благодарностей: 449
  • Сергей, и на ты... :)
Re: Виготовлення 215 мм зеркала.
« Reply #52 : 28 Листопада 2016, 21:50:20 »
. - .

Не можу добавити відео пише до 600кб а у мене 7мв.ЯК ВЛОЖИТИ ХТО ПІДСКАЖЕ  :help:
Выкладывайте на ютюб а сюда ссылку...
Записаний
SW 804 & SW MaxView 90 & БТР150 на Celestron NexStar SE


alex~

  • Offline Offline
  • Повідомлень: 5802
  • Благодарностей: 152
Re: Виготовлення 215 мм зеркала.
« Reply #53 : 29 Листопада 2016, 07:08:40 »
. - .

З відео перефоткав фотіком. закалена кришка і заготовка.
можна замість монітору використовувати небо
Записаний

Серега

  • Offline Offline
  • Повідомлень: 6243
  • Благодарностей: 359
Re: Виготовлення 215 мм зеркала.
« Reply #54 : 29 Листопада 2016, 08:49:11 »
. - .

такое ясное небо сейчас реже встречается чем ЖК-дисплей :gigi:
Записаний

alex~

  • Offline Offline
  • Повідомлень: 5802
  • Благодарностей: 152
Re: Виготовлення 215 мм зеркала.
« Reply #55 : 29 Листопада 2016, 10:18:19 »
. - .

У нас в Києві сьогодні навіть зорі було видно, але.. недовго. Зараз вже сніг валить.
Записаний

tlgleonid

  • Клуб Астрополис, Модератор
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 6716
  • Благодарностей: 452
Re: Виготовлення 215 мм зеркала.
« Reply #56 : 29 Листопада 2016, 13:48:24 »
. - .

Не варто терти скло по склу. Епоксидка або пластик зекономлять багато часу і дадуть кращу матовість. Оргскло, по власному досвіду - найкращий матеріал для шліфувальника. Десь такий: http://www.astroclub.kiev.ua/forum/index.php?topic=3408.msg47425#msg47425
Записаний
Задокументировано наблюдение  >1500 Deepsky объектов.
ТАЛ75R, GSO 6" 1:4 +HEQ5Pro SynScan+Canon1000D+QHY6+фильтры R,V+Юпитер21М+QHY5, 265мм и 415 мм Добсоны HandMade+o3+hb+uhc+...
FAQ по любительской астрономии

SP

  • Клуб Астрополис, Модератор
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3455
  • Благодарностей: 434
Re: Виготовлення 215 мм зеркала.
« Reply #57 : 29 Листопада 2016, 14:59:25 »
. - .

Оргстекло слишком податливое отчего могут быть трудности с получением сферы, особенно если после обдирки у нас  "крутая гипербола".
Записаний
бино 20х80, МТО-1000, "Мицар", самодельные 150, 265, 500-мм добсоны, SW-120/600, SW-25012 EQ6, QHY-5,-6, Canon 350Da
300 комет, >1000 дипов

Naboka Igor

  • Offline Offline
  • Повідомлень: 6999
  • Благодарностей: 2196
    • Победитель конкурса "Лучшее астрофото" 2016 года
Re: Виготовлення 215 мм зеркала.
« Reply #58 : 29 Листопада 2016, 16:54:09 »
. - .

Вообще-то, оно эпоксидкой плохо клеится.
Это форум, братья  ;)
Записаний
Обсерватория. Sky Stalker - Ньютон 406/4,7.

LifeIsGood

  • Клуб Астрополис, Модератор
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 5050
  • Благодарностей: 346
Re: Виготовлення 215 мм зеркала.
« Reply #59 : 29 Листопада 2016, 18:27:36 »
. - .

Оргстекло надо клеить на оргстекло (расворенное в дихлорэтане)
Записаний