Киевский клуб любителей астрономии "Астрополис"

astromagazin.net
* *
Ласкаво просимо, Гість. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтеся.
14 Серпня 2020, 23:54:21

Увійти

google


Автор Тема: Виготовлення 215 мм зеркала.  (Прочитано 19206 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Zealous

  • Offline Offline
  • Повідомлень: 390
  • Подяк: 76
Re: Виготовлення 215 мм зеркала.
« Reply #580 : 13 Серпня 2019, 14:30:29 »
. - .

фото
Записаний

Zealous

  • Offline Offline
  • Повідомлень: 390
  • Подяк: 76
Re: Виготовлення 215 мм зеркала.
« Reply #581 : 13 Серпня 2019, 14:30:57 »
. - .

фото
Записаний

Zealous

  • Offline Offline
  • Повідомлень: 390
  • Подяк: 76
Re: Виготовлення 215 мм зеркала.
« Reply #582 : 13 Серпня 2019, 14:31:28 »
. - .

фото
Записаний

Zealous

  • Offline Offline
  • Повідомлень: 390
  • Подяк: 76
Re: Виготовлення 215 мм зеркала.
« Reply #583 : 13 Серпня 2019, 14:31:57 »
. - .

фото
Записаний

Zealous

  • Offline Offline
  • Повідомлень: 390
  • Подяк: 76
Re: Виготовлення 215 мм зеркала.
« Reply #584 : 13 Серпня 2019, 14:32:23 »
. - .

фото
Записаний

Игорь Александрович

  • Offline Offline
  • Повідомлень: 450
  • Подяк: 121
Re: Виготовлення 215 мм зеркала.
« Reply #585 : 13 Серпня 2019, 15:07:38 »
. - .

Красава!   :up:  А монтировка?
Записаний
Атомы = Вселенные

Серега

  • Клуб Астрополис
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 7293
  • Подяк: 821
Re: Виготовлення 215 мм зеркала.
« Reply #586 : 13 Серпня 2019, 15:54:32 »
. - .

а чому ферми в трикутники не замкнути?
Записаний


Mutant

  • Клуб Астрополис
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2979
  • Подяк: 245
  • Да, да! Тот самый, страшный и ужасный...
Re: Виготовлення 215 мм зеркала.
« Reply #587 : 13 Серпня 2019, 16:39:46 »
. - .

а чому ферми в трикутники не замкнути?
Так, така конструкція виглядає не надто міцною на скручування...
Записаний
Synta SW ED80 Pro, HEQ5 Pro, Newtonian 200mm, Canon 350Da, QHY-5, QHY-6.

Серега

  • Клуб Астрополис
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 7293
  • Подяк: 821
Re: Виготовлення 215 мм зеркала.
« Reply #588 : 16 Серпня 2019, 17:34:04 »
. - .

Я колись рахував що буде при зкручуванні. Нічого страшного, але якщо все скручує однаково, та всі оптичні вісі строго паралельні,  соосні та перпендикулярнв трубі.
Записаний

ds40a

  • Offline Offline
  • Повідомлень: 1784
  • Подяк: 158
  • Дмитро Сорока. Слава Україні !
Re: Виготовлення 215 мм зеркала.
« Reply #589 : 16 Серпня 2019, 18:34:56 »
. - .

А як з гнуттям ?
Записаний

Серега

  • Клуб Астрополис
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 7293
  • Подяк: 821
Re: Виготовлення 215 мм зеркала.
« Reply #590 : 16 Серпня 2019, 22:13:41 »
. - .

нормально, але там ферми крбонові, та немає шарнирів взагалі.  А тут я не знаю... але точно гірше ніж трикутники
Записаний